A június 23-i népszavazáson a britek az EU-ból való kilépés mellett döntöttek. A sajtó előzetes elemzése alapján ez nem is olyan meglepő, de felmerül a kérdés, hogy elég jól kampányoltak-e a bremain (maradás) pártiak. Sokan értetlenül állnak azelőtt, hogy a reklámszakmában dolgozók, akik munkájukban arról győzik meg a vásárlókat, hogy az ő termékeiket emeljék le a polcról, miért nem tudtak eladni egy nyilvánvalóan jó terméket, azaz az EU-ban maradást. Hogyan járultak hozzá a címlapok, a plakátok és a közösségi média az eredményhez?

A telejes cikk a Média 2.0 blogon olvasható.

Hozzászólás

  • Típus: cikk
  • Műfaj: lapszemle
  • Megjelent: Média 2.0
  • Dátum: 2016. július 11.
  • Honlap: http://media20.blog.hu